joi, 2 iunie 2011

Prima băiţă


 Primul meu contact cu apa a fost sub atingerea delicată a mamei, în băiţele parţiale cu tampoane de vată:



   

Prima băiţă în cădiţă, sub îngrijirea bunicii mele de la Vâlcea:
          Destul de incomodă treabă pentru toţi, căci buricuţul meu nu treabuia udat! Am fost cam încordat...


        
Prima băiţă după căderea bontului ombilical, sub îngrijirea bunicii din Moldova:
          Puţin mai relaxat...

         
Treptat băiţele au devenit o plăcere. Mami şi tati mă răsfaţă, îmi cântă, mă fac să râd, îmi fac masaj... O plăcere! Asta nu înseamnă că nu se lasă câteodată cu lacrimi!











Băiţa sfântă, Botezul meu:
         Am fost atât de cuminte încât preotul mă ruga să plâng...






        Apoi, acăsică, mi-a făcut băiţă năşicul meu...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu